Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Γρηγόρης Κουρής

ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ




Το παρακάτω βιβλίο περιγράφει μια Αεροπορική Καριέρα όπου αποτυπώνονται οι πλέον ενδιαφέρουσες πτήσεις για τον αναγνώστη. Αποτελείται από τρεις κύκλους ενότητες.



  • Ο πρώτος αφορά το πέρασμα μου και την εμπειρία μου από την Πολεμική Αεροπορία.
  • Ο δεύτερος κύκλος αφορά την εμπειρία μου από στα μικρά αεροπλάνα, όπως έχει αποτυπωθεί  στο εκδοθέν βιβλίο μου "Αεροπλανάκι αγάπη μου" το οποίο έχει εξαντληθεί και το συμπεριλαμβάνω αυτούσιο στο παρόν πόνημα.
  • Ο τρίτος κύκλος αναφέρεται στην εμπειρία μου στην Ολυμπιακή Αεροπορία.


Η αφήγηση όλων αυτών των πτήσεων έχει καταγραφεί κατά χρονολογική σειρά, όπως έχουν εξελιχθεί και σε κάθε τύπο αεροσκάφους. Αποτελούν μια ενότητα άκρως ενδιαφέρουσα για τον αναγνώστη.

Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε όλο το βιβλίο μου στον υπολογιστή σας.


3 σχόλια:

  1. Πληροφορήθηκα απο το χειρότερο μέσον -σήμερα- δηλαδή την τηλεόραση που σπανίως παρακολουθώ πια, οποία σύμπτωσις, την ύπαρξη του βιβλίου σας και την ιστορία της οικογενείας σας.
    Ωφείλω να σας συγχαρώ για την στάση σας ως επαγγελματία, την αγάπη σας για την αλήθεια, και φυσικά για την απόφασή σας να μας δώσετε τα φώτα γεγονότων που βοηθούν στο "ξύπνημα" του κοσμάκη.
    Να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απογείωση προαιρετική , προσγείωση υποχρεωτική ,έλεγε ο επίσης συγχωρεμένος εκπαιδευτής μου στην Αερολέσχη Αθηνών ,Μιχάλης Γριτζιώτης που έφυγε από την ζωή το 2009,χρονιά που γεννήθηκε ο μεγάλος μας γιός.
    Και το βιβλίο σας με απογειώνει γιατί υπάρχουν δύο εξαιρετικοί λόγοι.
    Ο πρώτος είναι γιατί ήθελα να γίνω επαγγελματίας ιπτάμενος και ο δεύτερος γιατί σας έχω γνωρίσει από κοντά στο σπίτι της Ειρήνης Σερελέα,επίσης συγχωρεμένης.
    Η Ειρήνη ήταν αδελφική φίλη με την επίσης συγχωρεμένη μητέρα μου που έχασα στις 7 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, Σοφία Μιχαλοπούλου - Χριστοδούλου η οποία εργάζονταν στο ΓΕΑ επί 37 συναπτά έτη μέχρι το 1982 που πήρε σύνταξη.
    Γνωρίζω από πρώτο χέρι λοιπόν τι έγινε με τα αδέλφια σας ,στη Νίκαια αλλά και πολλά άλλα που κατά καιρούς ο Χρήστος, η Ειρήνη και η μητέρα μου, μου μετέφεραν .
    Ειλικρινά χάρηκα πολύ που μετά από τόσα χρόνια σας βρήκα "ιντερνετικώς".
    Είμαι παντρεμένος από το 2005 ,έχουμε τρία παιδιά και κατοικούμε στο δήμο Παπάγου-Χολαργού.
    Μοναδικό άγχος μου , σε τι κόσμο θα ζήσουν αυτά τα παιδιά.
    Σεβασμός και αυστηρότητα είναι λέξεις άγνωστες για τους περισσότερους ,στη εποχή που διανύουμε .
    Τους χαιρετισμούς μου με την ευχή ότι είστε καλά.
    Έχω χάσει και τα ίχνη του Σαράντη δυστυχώς και δεν ξέρω αν έχει τον πατέρα του,νομίζω πως όχι πια.

    Οι αναμνήσεις ,είναι γεγονότα ιστορικά αλλά και που ανεξίτηλα μας "σημαδεύουν".
    Θυμάμαι είχα γνωρίσει και μια κοπέλα στο σπίτι του Σερελέα που ήταν η πρώτη πιλότος γυναίκα της Ο.Α. ,δεν θυμάμαι το όνομα της.

    Ωραία χρόνια τα παλαιά ,δύσκολα και αυτά αλλά ο κόσμος αγαπημένος.

    Τα σέβη μου.

    Αντώνης Μιχαλόπουλος
    Οικονομολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να αναφέρω και την Τούλα Λερού , σύζυγο του Κώστα Λερού και κυβερνήτη της Ο.Α. και μετέπειτα της Apollo ,ότι μαζί με τη μητέρα μου και την Ειρήνη ήταν αχώριστες φίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή